Saturday 21 June 2014

PROJECT MILLIONAIRE


Apa itu 
 Project Millionaire Team (PMT) ??? 


 Project Millionaire Team (PMT) merupakan sebuah "Secret Group" yang ditubuhkan oleh kami di Supplement & Lifestyle  untuk memberi konsultasi dan berkongsi maklumat berkenaan cara-cara Marketing iaitu  Berbisnes Bersama SHAKLEE & Berkongsi Segala Berkenaan SHAKLEE   di kalangan ahli-ahli dalam team kami. 




Justeru itu, kami telah menamakan group ini dengan nama Project Millionaire Team (PMT) atas dasar untuk melahirkan bakal-bakal jutawan sepertimana Presidential Master Shareeza Hashim. Kami juga merupakan salah sorang daripada susur galur beliau dan segala tunjuk ajar beliau akan kami praktikan di dalam Secret Group ini.




Jom Kenali Kami Di 
 Project Millionaire Team (PMT) ???


Bila dengar perkataan "Millionaire" je, mungkin ramai yang berkata, "Boleh Percaya Ke Ni?" atau macam-macam andaian.. 


Padahal kita hanya bermodalkan yuran pendaftaran ahli sebanyak RM75 sahaja seumur hidup iaitu selagi kita membeli supplemen SHAKLEE.. 

Apa yang dimaksudkan dengan "Millionaire"sebenarnya kita usaha untuk menjadi seorang Jutawan melalui peluang bisnes yang ditawarkan oleh SHAKLEE untuk memasarkan produk-produknya. 

Insentif-insentif daripada SHAKLEE inilah yang akan kita perolehi  berbentuk bonus Setiap BULAN!! Setiap BULAN!!........ sehingga kita menjadi salah sorang yang akan memperoleh income bulanan pada awalnya sekurang-kurang 2 angka sehinggalah mencecah sehingga 5-6 angka.


Yang Bestnya kita hanya perlu bekerja dari rumah secara online tanpa perlu keluar rumah. Selain itu, angan-angan kita hendak memiliki bisnes sendiri memang akan jadi kenyataan dengan SHAKLEE dan setiap impian pasti akan tercapai menerusi insentif yang ditawarkan olehnya.


Antara Insentif SHAKLEE:

a) Pakej pelancongan 5 stars di dalam dan di luar negara ke pelbagai destinasi yang ditetapkan. 

b) Bagi umat islam, SHAKLEE  juga menawarkan insentif untuk mengerjakan Umrah. Best kan ....

c) Car Bonus Insentif SHAKLEE 

d) Setiap Tahun juga segala usaha kita akan dihargai oleh Management SHAKLEE  menerusi National Conference yang akan diadakan di lokasi-lokasi menarik di dalam Negara kita. 


Remarks:  Kesemua Insentif Ini Akan Diperolehi Sekiranya Kita Memenuhi Segala Kriteria Yang Ditetapkan Oleh Pihak SHAKLEE(M) SDN BHD




 Project Millionaire Team (PMT)ini adalah untuk mereka yang serius inginkan "Finantial Freedom" atas desakan yang dipanggil " Push Factor" dalam kehidupan harian. 

Antara Push Factor:

1.     Taraf Kehidupan semasa semakin meningkat 
2.     Kekangan Pekerjaan
3.     Family Freedom 
4.    Ingin Memiliki Perniagaan Sendiri daripada bekerja untuk orang lain




Kenapa  Project Millionaire Team (PMT)  ini Layak Untuk Semua?? WHY & WHY?


Tak Mengira Usia/Peringkat Umur,Tak Perlu Pengalaman, Tak Perlu Kelayakan, Hanya  Bermodalkan Masa,Latihan Marketing  Sedia Ada Yang Efektif, Project Millionaire Team (PMTYang Sentiasa MembantuHanya  Perlu Memahami Produk  SHAKLEE.



I'm More Than Willing To Help !
InshaAllah..






JIKA KITA ADA SERIBU IMPIAN, JIKA KITA INGINKAN KESIHATAN YANG TERUNGGUL, JIKA KITA SERIUS MENJANA INCOME .. 
PILIHLAH SHAKLEE SEBAGAI PENERAJU ANDA UNTUK MENREALISASIKAN IMPIAN ANDA.



JOM SERTAI KAMI DI 
Project Millionaire Team (PMT)


SHAKLEE Independent Distributor 
Since 2011





0 comments:

Post a Comment